Marcin Pietraszek (EMPEMEDIA)
|
niedziela, 17 kwietnia 2016 18:30 |
Negocjacje dotyczące zakupów powinny przebiegać podobnie jak wszystkie inne negocjacje biznesowe. Niestety, rozmowy handlowe bardzo często koncentrują się wyłącznie na cenie, a to sprawia, że wygrywają oferty najtańsze, ale nie najlepsze.
|
Maciej Chabowski
|
sobota, 26 marca 2016 19:29 |
Zaangażowanie farmaceutów to jeden z najważniejszych czynników wpływających na wzrost sprzedaży w aptece. Jak skutecznie motywować personel apteki, aby uzyskać satysfakcjonujący poziom rentowności?
|
Marcin Pietraszek (EMPEMEDIA)
|
wtorek, 28 kwietnia 2015 08:48 |
Przejawy mobbingu, dyskryminacji czy też molestowania seksualnego w pracy nie przynoszą firmie żadnych korzyści. Przeciwnie – koszty wizerunkowe oraz wynikające ze słabnącej efektywności pracowników mogą być tak duże, że tego typu zjawiskom lepiej zapobiegać, niż reagować po faktach.
|
Marcin Pietraszek (EMPEMEDIA)
|
piątek, 20 lutego 2015 20:42 |
Choć pojęcie asertywności stało się w ostatnich latach bardzo popularne, zazwyczaj odnosi się je do życia osobistego. Trudno jednak zaprzeczyć, że asertywność przydaje się także w pracy i w interesach. Problem polega na tym, że określenie to bywa zarówno niedoceniane, jak i błędnie rozumiane.
|
|
Maciej Chabowski
|
wtorek, 23 września 2014 04:59 |
W ostatnich latach rzeczywistość farmaceutyczna zmienia się w sposób bardzo dynamiczny i jednocześnie utrudniający swobodny rozwój aptekom niezależnym. Ze względu na wprowadzane kolejno przepisy – w tym pamiętną ustawę z 2012 roku – znacznie ograniczyły się możliwości wykorzystania narzędzi handlowych i marketingowych, a coraz ważniejsze stały się kompetencje sprzedażowe i motywacja pracowników pierwszego stołu. Niniejszy artykuł chciałbym poświęcić temu drugiemu zagadnieniu, a więc procesowi efektywnego motywowania i premiowania pracowników apteki za ich realny wkład we wzrost odsprzedaży produktów do pacjentów.
|
Michael Heppell
|
piątek, 03 maja 2013 19:36 |
Na początku postawię tezę, że nauczenie się, w jaki sposób przekazywać obowiązki innym, zaoszczędza więcej czasu, niż korzystanie z niemal którejkolwiek innej techniki zarządzania sobą w czasie. Dlatego też to właśnie delegowaniu poświęcę niniejszy artykuł…i jeszcze jedno: zanim stwierdzisz Czytelniku, że i tak nie masz komu oddać swoich zadań, i postanowisz odpuścić sobie lekturę tego artykułu, powstrzymaj się i czytaj dalej. Czeka Cię bowiem niespodzianka.
|
Wiktor Razmus
|
wtorek, 05 czerwca 2012 09:38 |
Myśleć czy nie myśleć? Z pozoru to głupie pytanie, zwłaszcza, że od dzieciństwa jesteśmy przecież uczeni: „pomyśl, zanim coś zrobisz”, „nie podejmuj pochopnych decyzji”. Poza tym umiejętność analitycznego myślenia jest wymaganiem często stawianym przez pracodawców, m.in. osobom ubiegającym się o wyższe stanowiska kierownicze. Zdolność myślenia jest cechą specyficznie ludzką, a Kartezjusz mawiał: „Myślę więc jestem”. Skąd więc pomysł, aby w tytule niniejszego artykułu zadać pytanie o to czy myśleć? W świetle powyższych stwierdzeń może się ono wszak wydawać dziwnym.
|
Scott Belsky
|
niedziela, 11 marca 2012 14:18 |
„Tak naprawdę kreatywność nie wiąże się tak bardzo z ogromnym talentem, jak z produktywnością. Aby znaleźć kilka pomysłów, które się sprawdzają, musisz wypróbować mnóstwo innych, które nie działają. To zwykła gra liczbowa”.
— Robert Sutton, profesor nauk o zarządzaniu i technologiach Stanford School of Engineering
|
|
|
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 4 następna > ostatnia >>
|
Strona 1 z 4 |