Artykuły
Profesjonalne zakupy wymagają negocjacjiMarcin Pietraszek (EMPEMEDIA)niedziela, 17 kwietnia 2016
|
Case Studies
Rozliczenie akcji promocyjnej – case study z zakresu negocjacji handlowychMaciej Chabowskiponiedziałek, 24 września 2012
|
Felietony
Motywacja z motywem wolnościAgnieszka Szpakowskaponiedziałek, 16 września 2013
|
Porady ekspertów
Jak wzbudzić zaufanie?Agnieszka Złotek, FranklinCoveypiątek, 17 października 2014 Zaufanie to jeden z ważniejszych czynników pozwalających nam na budowanie udanych relacji tak w życiu zawodowym jak i osobistym. Często mówi się jednak, że obdarzenie kogoś zaufaniem wymaga czasu. Czy jednak na pewno? Czy możemy zrobić coś, aby pojawiło się raczej szybciej niż później, aby łatwiej nam było współpracować z innymi? Na te oraz inne pytania dotyczące zaufania i wiarygodności odpowiadają nam eksperci z FranklinCovey, autorzy bestsellera „The Speed of Trust”. Więcej… |
Wywiady
Subiektywnie o psychologii biznesu, czyli rozmowa z Pawłem FortunąMaciej Chabowskiwtorek, 17 lutego 2015 Niedawno na rynku wydawniczym ukazała się nowa książka Pawła pt. „Subiektywna Psychologia Biznesu”. O tym, co w niej napisano oraz o kondycji polskiej psychologii biznesu rozmawiał z Autorem Maciej Chabowski. Zapraszamy do lektury! Więcej… |
Know How Trenera
Minutowa sztafeta prezentacyjnaMaciej Chabowskiczwartek, 26 stycznia 2012
|
Recenzje
![]() Więcej… | |
![]() Więcej… |