Case Studies
Mój podwładny kuzyn się obija – case study z zakresu ZZL
Maciej Chabowski   
poniedziałek, 04 stycznia 2010 17:40

Materiał dla specjalistów pragnących przeprowadzić assessment centre dedykowany menedżerom średniego szczebla i/lub pracownikom działu HR. Nadaje się też dla trenerów biznesu, którzy prowadzą szkolenia z zakresu zarządzania zespołem oraz sytuacjami kryzysowymi. Zawiera opis realnej sytuacji, która pojawiła się w jednym z większych polskich przedsiębiorstw. Problem dotyczył tym przypadku ustabilizowania zatrudnienia oraz pozyskania nowych pracowników produkcyjnych. W materiale zmieniono dane oraz kluczowe informacje dotyczące tej firmy. Umieszczono tutaj natomiast wskazówki dotyczące zadań dla grupy, która będzie analizować materiał oraz instrukcje dla osoby kontrolującej wykonanie zadania (asesora lub trenera).

 
Priming w reklamie – analiza spotów reklamowych ING i BNP Fortis
Jarosław Świątek   
piątek, 01 stycznia 2010 15:40

Niedawno w polskiej telewizji prezentowane były dwie reklamy dużych banków. To, co było w nich szczególnie znamienne, to kwestia odwołania się do wartości międzynarodowych. Spot ING przedstawiał Polaków, którzy uczą Amerykanów oszczędzania, zaś reklama Fortis Banku pokazywała Europejczyków, którzy wiedzą który bank jest najlepszym miejscem do założenia lokaty. Obie inicjatywy były dosyć nietuzinkowe i oryginalne. ING uwypuklało polskie wartości na tle amerykańskich, co miało zaakcentować naszą tożsamość narodową, natomiast Paribas Fortis Bank odwoływał się do wartości europejskich – obywateli Unii Europejskiej, bez aktywizowania polskiej tożsamości narodowej. Pytanie, które zapewne interesuje zarządy obu banków brzmi – która reklama przyczyniła się w większym stopniu do sprzedaży usług reklamowanego banku?

 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 3 następna > ostatnia >>

Strona 3 z 3

Partnerzy

Psychologia Społeczna Grupa Trenerska SkillsDesigners
PTTB Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne