Indeks Autorów
Jakub B. Bączek

Jakub B. Bączek – szkoleniowiec animatorów czasu wolnego, autor książek "Animacja czasu wolnego" i „Psychologia eventów” oraz wielu innych publikacji z tego zakresu. Z wykształcenia jest pedagogiem wychowania fizycznego i pracownikiem socjalnym, ale swoje życie zawodowe związał z psychologią i animacją czasu wolnego. Na co dzień wykłada na śląskich uczelniach i prowadzi szkolenia na terenie całej Europy. Pełnił funkcję animatora w takich miejscach jak Majorka, Szwajcaria, Niemcy, Kreta, Tunezja czy Jamajka. Później pracował jako manager animacji w największych polskich firmach turystycznych. Współpracował z takimi markami jak TVN, Radio Zet, Happy Events czy Neckermann Polska. Obecnie związany jest z Firmą STAGEMAN POLSKA. Za swoją działalność edukacyjno – publicystyczną otrzymał w 2010 roku prestiżowy tytuł „Mecenasa Zdrowia”.

 
Scott Belsky

Scott Belsky - założyciel i dyrektor generalny Behance, firmy, której misją jest umacnianie i organizacja kreatywnego świata. Nadzoruje Behance Network, jedną z najbardziej znanych na świecie platform dla kreatywnych specjalistów, którą odwiedzają każdego miesiąca miliony osób. Współpracował z uznanymi firmami z różnych branż, m.in. z Apple, IDEO, Disney, Google, Zappos oraz Miramax. Jest mówcą, pisarzem i przedsiębiorcą oraz zapalonym badaczem metod działania wyjątkowo produktywnych ludzi i zespołów.

 
Agnieszka Bożek

Agnieszka Bożek – psycholog, trener i psychoterapeutka w trakcie certyfikacji w Krakowskim Centrum Psychodynamicznym. Pracuje w prywatnej firmie szkoleniowej, gdzie przygotowuje i prowadzi warsztaty rozwijające kompetencje miękkie. Zajmuje się również poradnictwem psychologicznym.

Interesuje się psychologią społeczną, psychologią zarządzania – w szczególności zagadnieniem motywacji do pracy – oraz psychologią pozytywną. Jest członkiem Polskiego Towarzystwa Psychologicznego, Polskiego Stowarzyszenia Trenerów Biznesu oraz grupy trenerskiej Archipelag Rozwoju.

 
Maciej Chabowski

Maciej Chabowski - psycholog społeczny, trener biznesu, redaktor naczelny Polskiego Portalu Psychologii Biznesu oraz współtwórca i pierwszy redaktor naczelny (w latach 2006-2009) Polskiego Portalu Psychologii Społecznej. Założyciel i współwłaściciel Grupy Trenerskiej Skills Designers zajmującej się działalnością doradczo-szkoleniową dedykowaną biznesowi.

 
Marina Drako

Marina Drako – trener biznesu, magister Marketingu i Zarządzania Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II. Pracuje w Europejskim Centrum Szkoleń Kreatywnych. Interesuje się uwarunkowaniami kulturowymi w procesie doskonalenia menedżerów. Przygotowuje rozprawę doktorską z zakresu kultury organizacyjnej. Autorka i współautorka kilku artykułów naukowych i popularnonaukowych. Specjalizuje się w szkoleniach dotyczących zarządzania sobą w czasie, różnic kulturowych, savoir-vivre w biznesie, autoprezentacji, komunikacji.

 
Michael Heppell

Michael Heppell – jest jednym z najpopularniejszych brytyjskich wykładowców, trenerów biznesu i mówców motywacyjnych. Napisał dwie książki, które w krótkim czasie stały się bestsellerami: „How to Be Brilliant” oraz „Brilliant Life”. W jego seminariach i warsztatach wzięły udział tysiące ludzi, skorzystały z nich też największe firmy w całej Europie. Specjalizuje się w tematyce efektywności osobistej.

 
Adam Jarczyński

Adam Jarczyński - dyrektor generalny PAPR oraz Polskiej Akademii Protokołu i Etykiety (marka PAPR), doświadczony specjalista od public relations i etykiety biznesowej, a także współtwórca wielu kampanii komercyjnych i społecznych. Jest autorem książki pt. „Etykieta w biznesie” i współautorem poradnika „Jak promować projekty współfinansowane z EFS”. Doradza sektorowi prywatnemu, administracji publicznej i sektorowi pozarządowemu. Prywatnie interesuje się subkulturami, etykietą i protokołem dyplomatycznym. Swoją pasją dzieli się na blogu - www.sv24h.pl. Pisze pracę doktorską z zakresu brandingu narodowego. Gra w tenisa ziemnego, a w wolnych chwilach gotuje, piecze i nie daje spokoju sommelierom.

 
Piotr Juszczak

Piotr Juszczak - partner w firmie szkoleniowej Delta Training organizującej szkolenia biznesowe zamknięte i otwarte. Ma wieloletnie doświadczenie menedżerskie zdobyte w największych koncernach wydawniczych. Przez pięć lat pracował m.in. w Axel Springer Polska. Z wykształcenia psycholog. W swojej pracy naukowej skupił się na biznesowych stylach radzenia sobie ze stresem i efektywności zawodowej z tym związanej. Autor i komentator zajmujący się rozwojem ludzi i organizacji.

 
Izabela Kielczyk

Izabela Kielczyk – psycholog biznesu, coach wyższej kadry menadżerskiej, trener. Jest certyfikowanym coachem ICC (International Coaching Community), członkiem Samorządu Zawodowego Psychologów Polskiego Towarzystwa Psychologicznego. Na co dzień pełni także funkcję vice-prezes Agencji Kreacji Wizerunku Biznesowego – Ypsilon Media Sp. z o.o. i dyrektora Pracowni Psychoterapii w Warszawie specjalizującej się w rozwoju osobistym, life coachingu i psychoterapii. Ponadto pełni rolę prezes Rady Psychologii Biznesu w Europejskim Forum Właścicielek Firm, gdzie swoja pasją do pracy z innymi zaraża polskie bizneswoman.

 
Monika Kostera

Monika Kostera - prof. zarządzania na Wydzia Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz na Uniwersytecie Växjö w Szwecji. Gościnnie wykładała i prowadziła badania na prestiżowych zagranicznych i polskich uczeniach. Jest autorką 22. książek w języku polskim i angielskim oraz licznych artykułów naukowych opublikowanych w pismach z czołówki listy JCR, takich jak Organization Studies, Organization, a także British Journal of Management, którego jest współredaktorem. Obecnie zajmuje się etnografią organizacji, archetypami organizacyjnymi i badaniami jakościowymi zarządzania.

(fotografia Jerzy Kociatkiewicz)

 
Magdalena Ewa Kozera

Magdalena Ewa Kozera – doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Ekonomiki Przedsiębiorstw Agrobiznesu na Wydziale Ekonomiczno- Społecznym Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu. Wykładowca przedmiotów „zarządzanie”, „gospodarowanie zasobami ludzkim” oraz „etyka w biznesie”.

 
Krzysztof Kropisz

Krzysztof Kropisz – z wykształcenia psycholog, absolwent Akademii Bydgoskiej im. Kazimierza Wielkiego. Interesuje go głównie psychologia i filozofia egzystencjalna, w szczególności zastosowanie filozofii Sorena Kierkegaarda w psychoterapii. Zawodowo związany z obszarem zarządzania personelem, obecnie jako Partner Biznesowy HR odpowiedzialny za procesy personalne w Grupie Neuca. W wolnych chwilach poznaje ludzi i obyczaje Bliskiego Wschodu.

 
Richard Lepsinger

Richard Lepsinger - prezes OnPoint Consulting, praktyk biznesu z ponad 20-letnim doświadczeniem w roli konsultanta HRM. Specjalizuje się w opracowywaniu i realizacji planów strategicznych związanych z zarządzaniem zmianami i talentami. Jest też autorytetem w zakresie systemu ocen 360 stopni i współautorem trzech książek poświęconych przywództwu.

 
Anntoinette D. Lucia

Anntoinette D. Lucia – prezes West End Consulting, trener biznesu i konsultant biznesowy. Specjalizuje się w tematyce wdrażania zmian organizacyjnych, budowaniu zespołów menadżerskich, a także w projektowaniu, przeprowadzania i ocenie programów rozwojowych z zakresu HRM. Jest współautorką trzech książek i wielu artykułów z zakresu zarządzania.

 
John Nofsinger

John Nofsinger jest profesorem finansów i uznanym na świecie ekspertem od psychologii inwestowania i zachowań inwestorów. Prowadzone przez niego czasopismo "Herding and Feedback Trading by Institutional Investors" otrzymało tytuł najlepszej publikacji dla inwestorów, nadany przez Financial Management Association. Nofsinger prowadził prace badawcze na zlecenie giełdy nowojorskiej. Prowadził wiele wywiadów, jest także autorem kilku bestsellerów, w tym wydanej przez Onepress książki „Psychologia inwestowania”, która doczekała się na naszym rynku już IV wydania.

 
Richard Normann

Richard Normann (1943 – 2003) – założyciel i pierwszy prezes Service Management Group (SMG, aktualnie SIFO), a następnie grupy Normann Partners. Obronił Doktorat i MBA na uniwersytecie w Lund, gdzie w późniejszym okresie pracował jako profesor, będąc jednocześnie konsultantem. Był specjalistą do spraw strategii biznesowych i korporacyjnych w USA, Japonii, Australii, Bliskim Wschodzie i Europie, odbywał również staż naukowy w Harvard Business School. Dał się poznać jako autor innowacyjnych przemyśleń i strategii w swojej dziedzinie, dla którego charakterystyczne jest tworzenie rzetelnych i trwałych rozwiązań biznesowych. Od 2005 roku Tempelton College (przy University of Oxford) przyznaje nagrody imienia Richarda Normanna.

 
Wiktor Razmus

Wiktor Razmus - psycholog, brand manager, członek Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej, autor kilkunastu artykułów opublikowanych w polskich i zagranicznych czasopismach naukowych i popularno - naukowych.

 

 
Magdalena Sękowska

Magdalena Sękowska – właściciel i dyrektor Grupy Doradczo-Szkoleniowej TransMisja, psycholog i psychoterapeuta. Jestczłonkiem ITAA (International Transactional Analysis Associacion), prezesem PTOAT (Polskie Towarzystwo Organizacyjnej Analizy Transakcyjnej) oraz członkiem Bussines Centre Club.

Prowadzi szkolenia, treningi, konsultacje dla kadry menedżerskiej, zespołów pracowniczych oraz zarządów firm polskich oraz korporacji zagranicznych. Jest prekursorką wprowadzenia w praktykę zarządzania koncepcji wyjaśniającej funkcjonowanie jednostek, grup, organizacji – Analizy Transakcyjnej (koncepcję tę wielokrotnie prezentowała na konferencjach „Kadry”, jest autorką wielu artykułów na ten temat oraz współautorką książki „Analiza Transakcyjna w zarządzaniu”).

 
Agnieszka Szpakowska

Agnieszka Szpakowska – absolwentka psychologii oraz filologii hiszpańskiej Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Interesuje się psychologią społeczną oraz psychologią marketingu i reklamy. Pracowała m.in. w agencji PR, jako nauczycielka oraz jako research assistant przy eksperymentach psychologicznych.

 
Jarosław Świątek

Jarosław Świątek jest psychologiem, absolwentem Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu.

Specjalizuje się w technikach wpływu społecznego, perswazji, afektywnych procesach orientacji w otoczeniu oraz psychologii reklamy..

Interesuje się także polityką, futurystyką, fantastyką naukową i sportem. Do jego hobby należą: granie w piłkę, pływanie, bieganie, jazda samochodem, oglądanie filmów czy poznawanie i przebywanie w gronie innych ludzi.

 

Partnerzy

Psychologia Społeczna Grupa Trenerska SkillsDesigners
PTTB Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne