Nowa odsłona serwisu JOBS.PL |
Redakcja |
czwartek, 10 października 2013 12:43 |
Wygląda na to, że w ostatnim czasie mamy prawdziwy wysyp porządków i remontów w internecie. Po spektakularnych zmianach na Polskim Portalu Psychologii Społecznej, przyszedł czas na Jobs.pl. Z informacji dostarczonych nam przez redakcję tego serwisu wynika, że odświeżona szata graficzna i układ inicjują szereg zmian, które mają w najbliższych miesiącach pojawiać się w jednym z najpopularniejszych serwisów pracy w Polsce. Modyfikacje obejmują na razie przemianę wizualną, ale kolejne etapy rozwoju serwisu są już w trakcie realizacji. Ewolucja bez rewolucji Z myślą o użytkownikach serwisu wprowadzono modyfikacje usprawniające korzystanie z serwisu. Zmiany mają na celu ułatwienie dostępu do wyszukiwania i przeglądania ofert pracy oraz poprawę doświadczeń użytkowników korzystających z serwisu. Nowa odsłona serwisu JOBS.PL jest bardziej nowoczesna i przejrzysta. Serwis rozpoczął właśnie nowy etap rozwoju. – Nie dokonujemy rewolucji, do zmian podchodzimy ewolucyjnie – tak zachodzące zmiany komentuje Katarzyna Chmurczyk, Marketing Manager serwisu JOBS.PL. Zmiany, zmiany, zmiany Treści na stronie głównej prezentowane są w sposób bardziej przejrzysty niż wcześniej. Wyraźniej wyeksponowana została również wyszukiwarka. Prezentacja graficzna jak i rozkład informacji został opracowany w taki sposób, aby ułatwić użytkownikom swobodne poruszanie się po całej witrynie oraz dostęp do interesujących ich treści. W trakcie realizacji jest już przygotowanie nowego działu wynagrodzeń oraz poszerzenie oferty usług dla pracodawców. – Przygotowując nową odsłonę serwisu skupiliśmy się nie tylko na potrzebach kandydatów i pracodawców, ale również na zapewnieniu im sprawnej i profesjonalnej obsługi. Postanowiliśmy dokonać wielu zmian, które w krótkim okresie czasu zmienią zasadniczo sposób w jaki kandydaci będą wyszukiwać ogłoszenia oraz aplikować na oferty pracy. Dzięki temu dokumenty aplikacyjne będą bardziej dopasowane do wymagań pracodawców zawartych w ogłoszeniach. Pierwszy krok został już postawiony, następne zmiany widoczne dla kandydatów korzystających z portalu JOBS.PL, już wkrótce zostaną wprowadzone jako nowe użyteczności – mówi Mariusz Paczyński, Dyrektor Sprzedaży serwisu JOBS.PL. JOBS.pl działa na rynku pracy od 15 lat. Dzięki profesjonalnemu podejściu oraz efektywności w działaniu, z serwisem współpracuje już ponad 11 tysięcy pracodawców. Serwis skupia dużą uwagę na ogłoszeniach oraz ich jakości, jednak na pierwszym miejscu pozostaje klient i to właśnie dla niego JOBS.PL oferuje możliwość dostępu do wartościowych treści. Źródło: informacja prasowa JOBS.PL |